is: 28/11

Hej! Det är alltså lördag kväll och jag sitter framför datorn och degar.. de sug.
Men skit samma, idag på dagen har jag ridit, manolito var verkligen jätte fin.
Han har blivit mer samarbetsvillig nu för tiden, eller för det mesta iallafall, men han är fortfarande
stel i vänster men det har faktiskt blivit bättre sen jag började stretcha efter varje gång jag har ridit.
Red iallafall dressy idag och vi gjorde skänkelvikningar och övade galoppfattningar från skritt och lite öppna osv.
Och tro det eller ej men han bockade bara EN endaste gång idag!!


Emma lovade att ringa mig och det sa hon idag typ vid två och hon har fortfarande inte ringt så nu ska jag ringa min älskling istället mohaha.
Ha det bra  /is




MANNEN

Kommentarer
Postat av: EP

jag ringde int för ja kopm på jag inte hade några pengar ;P _hehe ;D

2009-12-02 @ 16:21:06
URL: http://ephjartais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0