is: 29/11

Heej. Det blev inte riktigt som planerat, jag skulle ha ridit rover men det blev dodde istället wihi.
På framridningen stod vi upp nästan helatiden, *jobbiiigt* sen så skulle vi få så bra balans som möjligt så anna tjatade om att stå korekt över hästen och till en början kände vi oss kassa:$ men det blev faktiskt bättre.
Vi hoppade fem stutts med långa tyglar och blundade, balans träning med andra ord. Hur kul som hälst!
Ett stort minus på mina ridstövlar som gick sönder i dragkedjan då jag red så anna lagade som med tejp, så nu blir det att fara tillbaka med dom till royal och klaga!

Jag red dressyr med manne idag också, som sagt så fotade jennifer fast det blev inte så seriöst för det var jätte kallt, 9 minus.. så korten blev bara suddiga för jennifer skakade så mycket huhu:$ Det var också jätte hårt att rida på lägdan så det blev bara lite grann på volt och fortsatt arbete från igår.

Kan lägga in några bilder sen när jennifer har lagt in dom på datorn om det blev någon som inte är så suddig.
hade /is


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0