is: 11/8

Går vart det dressyr på banan men pantera. Hon var faktiskt jätte fin. Hon brukar vara tjurug när man ska fatta galopp. Men igår gick det riktigt bra! Red mycket skänkelvikningar och tempoväxlingar, och det satte tydligen sprätt på galoppen. idag blir det att fara på "travslingan" och träna på konditionen. Sen blir det att vaccinera pantern nån gång i veckan, eftersom veterinären bara bor typ 5 hus bort i byn så kan hon komma förbi när som helst så vet ingen exakt dag eller tid.

Det kanske blir att fara till umeå med wirex för han blir ju aldrig bra, hon bölden har ju suttit i jätte länge nu. Så vi ser väl om det bär av till umeå med han eller om han blir bra snart.

Ikväll kommer en av dom där hundrana jag snackade om, den ska förvisso bara hälsa på och ägaren ska kolla om hon tycker att gården skulle passa för hunden. Skriver nog mer om den sen.
Anti kommer också hit ikväll så ni kanske får bilder på mig och pantera då, jag har typ inga har jag märkt, jag har bara några hoppbilder och några westernbilder sen filmen, men inga på vi rid dressyr. Det måste fixas.

Skriver mer ikväll om jag kommer ihåg de.

i brist på bilder så får ni den här gamla på mig och virre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0