is: 18/8

Igår fixade hanna håret på mig, det vart inte helt perfekt men det går inte att få bättre, järnfärgen har trängt in så mycket i håret.. Men mycket bättre blev det!
Jag var även med mika och vi snurra runt på stan en stund sen käka vi skräpmat på frasses. Inte ok.

På kvällen for jag till hemmis och var med jennifer. Fotade hon och sam. Efter det så kom jennifer på att vi skulle fara till stan så ja då for vi dit, och sen vidare till ursviken. Där träffade vi jocke osv. Sen drog vi till stan igen och köpte lite grejer, sen bar de av hem igen.

Idag så far jag tillbaka till pappa igen. Nu har pantern vilat i fyra dagar, men nu är det slut på vilan. In i träningen igen!

Nu ska jag gå ut och gå men trixie och börja packa ihop mina grejer.


bjuder på lite bilder på wirre&virre från våren -10






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0