is: 28/7

Efter ett besök i staden så råkade ett par leggings, ett linne, ett par solbrillz, en bh, lösögonfransar och en piercing följa med hem höhö. Det blev att käka på max också, chicken nuggets!
Jag kom på att jag måste fixa i stallet inför imorgon när emma och jalle kommer. Ska bli skit kul när dom kommer hit. Ni kanske får en film sen då vi är ute och busar med våra små räser ponnysar. Vi har liksom planerat att göra en film men vi får se hehe.

Btw grattis till therese som fyller år idag!

Nu ska jag ut och rida wirre, måste ju somsagt hålla igång han destå mer när han får hovböldstjaffs.. Efter jag har ridit han så blir det dressyr med pantern! puss♥

helo fet ponni..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0