is: 29/7

Nu äntligen har vi lämnat tillbaka mina trasiga ridstövlar. Det är 3dje gången dom går sönder nu!! Det är samma fel varje gång, (dragkedjan går sönder). Och inte nig med det så har leverantörerna skickat fel osvosv. Det har bara varit massa tjaffs med dom där ridstövlarna.. Jag ska få låna ett par andra stövlar från royal nu (tack vare andrea). Det blir samma som jag lånade förut. Dom passar inte perfekt men det funkar medans jag väntar på nya. Den här gången blir det inte samma sorts stövel. Orkar inte med att dom ska gå sönder helatiden!
Någon annan som har en lika dan modell? Vad tycker ni om den isåfall? 

Emma kommer typ en en och en halv timme så nu måste jag fixa klart i stallet, skriver kanske igen ikväll♥

inlägget sen sist..






                                    

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0