ep 6/10

blev ingen ericaträning för mig igår då jag var sjuk,andra dagen jag är hemma och är sjuk,har feber och är allmänt förkyld å ont i huvet inte kul.
mina snälla vänner  frida å olivia har hjälpt mig med jallle så jag ska kunna ta det lugnt och bli frisk innan tävllingen på lördag!
jag och tina var och kikade då frida och jalle red lite dressyr på ängen åå det verkade gå bra för dom,och strax ska jag ut en stund då frida ska rida smarty och olivia jalle hoppas det går bra,
men imorgon har jag tänkt vara frisk och rida själv!
har iallafall sett 2 filmer idag ganska gulliga först såg jag, hjältehunden i new york,och sen mysteriet på kyrkogårdsön.
såg båda på voddler finns inte så mycket att välja på där men ;)

aja ska gå och kolla om frida och olivia är på ängen nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0